Mit Bartholomew, Monaghan und Hudson verstärkt N-able sein Management-Team um drei erfahrene Führungskräfte. | The three experienced executive Bartholomew, Monaghan and Hudson will strengthen N-able’s management team. |
N-able, Inc. (NYSE: NABL) hat mit Jonathan Bartholomew, Vice President of Channel Sales, Paul Monaghan, Vice President of EMEA Sales, und Andy Hudson, Vice President of International Marketing, drei neue Führungskräfte ernannt.
N-able erweitert damit seine Channel-Strategie, um eine breitere Partnerlandschaft abzudecken, die neben Distributoren und MSPs auch immer mehr klassische Systemhäuser und Reseller umfasst, die für mittlere und kleine Unternehmen (SMBs) tätig sind. Die Servicekanäle spezialisieren sich zunehmend und agieren arbeitsteilig, etwa bei Security- und IT-Management-Dienstleistungen sowie bei kooperativen IT-Betriebsmodellen, bei denen IT-Dienstleister die IT-Abteilungen von Unternehmen unterstützen. Um dieser Entwicklung Rechnung zu tragen, passt N-able seine globalen Partnerprogramme an die lokalen Marktgegebenheiten an.
„Diese strategischen Neubesetzungen zeigen, dass N-able seine Aufgabe, ein robustes und dynamisches Channel Ökosystem aufzubauen und zu betreiben ernst nimmt. Von diesem werden unsere Partner und ihre Kunden profitieren“, erklärt Frank Colletti, Chief Revenue Officer bei N-able. „Partnerschaften sind für uns bei N-able von zentraler Bedeutung – bei jeder Überlegung, jeder Maßnahme und jedem Programm. Die drei werden unser Engagement ausbauen und vertiefen, damit das Geschäft unserer Partner profitabel wächst.“ |
N-able, Inc. (NYSE: NABL) today announced the appointment of Jonathan Bartholomew as vice president of channel sales, Paul Monaghan as vice president of EMEA sales and Andy Hudson as vice president of international marketing.
N-able is expanding its channel strategy to a broader partner landscape that includes distributors and MSPs, as well as an increasing number of traditional system houses and resellers serving small and medium-sized businesses (SMBs). Service channels are becoming more specialized and working on a division-of-labor basis, for example in security and IT management services, as well as in cooperative IT operating models where IT service providers support enterprise IT departments. To address this, N-able is adapting its global partner programs to local market conditions. – Jonathan Bartholomew, VP, Channel Sales, has many years of experience in the IT security channel with well-known vendors such as Sophos. His focus is on developing relationships with resellers and distributors. – Paul Monaghan, VP, EMEA Sales – With a focus on the MSP business, Paul will expand N-able’s global reach beyond EMEA. He understands the needs and requirements of MSP partners and can develop appropriate growth strategies. – Andy Hudson, VP, International Marketing, is responsible for international go-to-market strategies outside of North America. His experience will enable N-able to scale faster and adapt to the dynamics of global markets, ensuring that content and programs meet the needs of different audiences. „These strategic appointments demonstrate N-able’s commitment to building and operating a robust and dynamic channel ecosystem. This will benefit our partners and their customers,“ said Frank Colletti, Chief Revenue Officer at N-able. „Partnerships are at the heart of everything we do at N-able – every thought, every action and every program. These three will broaden and deepen our commitment to helping our partners grow their businesses profitably.“ |
Dr. Jakob Jung ist Chefredakteur Security Storage und Channel Germany. Er ist seit mehr als 20 Jahren im IT-Journalismus tätig. Zu seinen beruflichen Stationen gehören Computer Reseller News, Heise Resale, Informationweek, Techtarget (Storage und Datacenter) sowie ChannelBiz. Darüber hinaus ist er für zahlreiche IT-Publikationen freiberuflich tätig, darunter Computerwoche, Channelpartner, IT-Business, Storage-Insider und ZDnet. Seine Themenschwerpunkte sind Channel, Storage, Security, Datacenter, ERP und CRM.
Dr. Jakob Jung is Editor-in-Chief of Security Storage and Channel Germany. He has been working in IT journalism for more than 20 years. His career includes Computer Reseller News, Heise Resale, Informationweek, Techtarget (storage and data center) and ChannelBiz. He also freelances for numerous IT publications, including Computerwoche, Channelpartner, IT-Business, Storage-Insider and ZDnet. His main topics are channel, storage, security, data center, ERP and CRM.
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